Monday, January 25, 2010

Selamat Hari Tua....


"Happy birthday to you...

Happy birthday to you...
Happy birthday to you...

Happy birthday to you.!!!"


"semoga panjang umur dan dimurahkan jodoh selalu..hehe.."
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Lagu Birthday tuh untuk sape..?? Bukan untuk aku dan bukan juga untuk korang. Tapi untuk member aku (yana). Yana tu kawan aku dan juga ex roomate and classmate aku at Uitm Kedah. Mesti kena wish beb sebab orang kata sahabat jangan dilupa walau kita ada di mana sekalipun kerana sahabat adalah sesuatu yang penting dalam hidup seseorang..chewah~!~

~yana and me~
(mempunyai hobi yang sama iaitu membela bantal buchuk..hihi..)

Hari nie 25 Jan, birthday dia.. Aku dah wish pun tanpa apa-apa hadiah dan cuma melalui sms..kejamkah aku?? hehehe..Orang kata hadiah tu tak penting.. Yang Penting ialah ucapan yang ikhlas..Betul tak..??Tapi tak tahu la aku orang yang ke berapa yang wish dia...Mesti orang yang ke-2 sebab orang pertama yang wish mestilah encik muchukkkk..ohh..tidak!!!

hmmm..Dah lama giler tak kuar enjoy sesama pas abes diploma sebab dia kt negeri lain and aku lak kat negeri lain sebab tuh susah nak jumpa..huhu..Apa2 pun still contact melalui henset.. Zaman kan dah berubah..boleh sms, mms, calling2, yang penting kredit mesti adaaaaa...(",)

~yana and me~
(titanic versi uitm..ngehngehngeh*)

:::TiaDa UngKapaN pRpIsaHan dLm pRsaHabaTan,wLauPun MAUT MnjaDikaN nOktahnYa.. KraNa sEorG sAhabaT iTu istiMewa, dLm Doa SauDaraNya Yg LaiN.. BiarPun Tnpa Byg Dimana WujuDnYa KeseTiaan DaN kEjUjUran dDlmNya. IngT pD yG 1, jUJuR pD yG sETIa,SetIa Pd Yg KasiH, kASIh pD yG rINDu, RinDula Pd Yg MNYAYNGIMU...


0 Loves:

Related Posts with Thumbnails