Thursday, January 14, 2010

Perempuan Lawa vs Perempuan Kurang Lawa..

>> Kalau perempuan lawa pendiam
>> Lelaki akan cakap:: woow, ciri-ciri isteri idaman...
>> kalau perempuan tak lawa pendiam
>> Lelaki akan cakap: eh tak reti komunikasi betul...
>>
>> kalau perempuan lawa berbuat jahat
>> Lelaki akan kata: musti ada krisis dalaman nih...kesian
>> kalau perempuan tak lawa berbuat jahat
>> Lelaki akan cakap: dah la tak lawa,perangai pulak huduh...
>>
>> kalau perempuan lawa menolong Lelaki yg diganggu
>> Lelaki akan cakap: heroin sejati...!
>> kalau perempuan tak lawa menolong Lelaki yang diganggu
>> Lelaki akan kata: taktik nak ngorat le tu...
>>
>> kalau perempuan lawa dapat Lelaki hensem
>> Lelaki akan kata: ok gak la....
>> kalau perempuan tak lawa dapat Lelaki hensem
>> Lelaki akan kata: kesian..mesti kena bomoh lelaki tuh!
>>
>> kalau perempuan lawa ditinggal kekasih
>> Lelaki akan kata: buta kayu betul mamat tu....
>> kalau perempuan tak lawa ditinggal kekasih
>> Lelaki akan kata:...patut pun kena reject...
>>
>> kalau perempuan lawa penyayang binatang
>> Lelaki akan cakap: perasaannya halus...penuh kasih sayang
>> kalau perempuan tak lawa penyayang binatang
>> Lelaki akan cakap: sesama keluarga memang harus menyayangi...
>>
>> kalau perempuan lawa bawa BMW
>>Lelaki akan cakap: dato' mana bela nih....
>> kalau perempuan tak lawa bawa BMW
>> Lelaki akan cakap: musti anak org kaya nih.....
>>
>> kalau perempuan lawa tak mau bergambar
>> Lelaki akan cakap: pasti takut kalau2 gambarnya tersebar
>> kalau perempuan tak lawa tak mau bergambar
>> Lelaki akan kata: sedar pun diri...
>>
>> kalau perempuan lawa menuang air ke gelas lelaki
>> Lelaki akan cakap: caring sungguh....
>> kalau perempuan tak lawa menuang air ke gelas lelaki
>> Lelaki akan cakap: nak tunjuk caring le tu....
>>
>> kalau perempuan lawa bersedih hati
>> Lelaki akan cakap: dont worry..i will make u happy forever
>> kalau perempuan tak lawa bersedih hati
>> Lelaki akan kata: sikit2 nak nangis!! mengada2...
>>
>> kalau perempuan lawa masak
>> Lelaki akan kata: dah la lawa, pandai masak pulak tu...
>> kalau perempuan tak lawa masak
>> Lelaki akan cakap: ntah sedap ke tak????
>>
>> kalau perempuan lawa main2 miss call
>> Lelaki akan kata: takpe...miss call la lagi..
>> kalau perempuan tak lawa main2 miss call
>> Lelaki akan cakap: ko ni takde keja lain ke... sibuk ni tau..
>>
>> kalau perempuan lawa hantar2 email
>> Lelaki akan kata: sukenya....
>> kalau perempuan tak lawa hantar2 email
>> Lelaki akan cakap: balik2 email dia...boring!! boring!!...

:::rupa paras tak penting sebab rupa paras tidak akan kekal sampai bila-bila..apabila dah tua tetap akan berkedut..apa yang penting adalah hati..hati yang suci akan kekal sampai kemati:::

2 Loves:

miss faten said...

hawhaw.
dah penah baca.
tapi mmg ah, lelaki pandang rupa jek ah. tak guna nk nasihat kan yg muka ni just pinjaman, sementara waktu jek sebelum dimamah usia.
sebab tu la datuk k kahwin siti.
sebab tulah ramai nak kawin ngan yg muda muda. muda masih tegang kulitnya~

Shikin Zain said...

sama la..pernah baca gk b4 nie..
sja nak bagi lelaki2 baca...
bagi diorang sedar sikit....hehe

Related Posts with Thumbnails