Tuesday, January 12, 2010

AL-Kisah AJL Ke-24

(ni lah mamat y merebut kejuaraan FT aku....ish..ish..kejam..kejam...)

Hari nie aku nak mengarang sikit pasal AJL ke-24 y aku tgk 2hari lpas..ececece...rajin la plak aku nak mengarang2 nie... hehe...Ok, brbalik ke AJL....semua hebat2 belaka..persaingan y sengit...tahniah kepada semua finalis2 AJL..xlupa gk kt pengacara2 AJL iaitu Faizal Ismail, Cheryl Samad dan Ally Iskandar memang terbaik. Lawakk mereka bertiga ni nampak relax dan tak basi..tak kering gusi aku tengok telatah pengacara2 nie...hahaha...aku sebenarnya frust....punah harapan aku...bukan apa, keputusan xseperti yang aku jngkakn...aku ingtkn Faizal Tahir y akn mng...rpanya Aizat yang menang( sila rujuk gambar di atas)..kusangkakn panas sampai ke petang rupanya hujan di tengahari..huhu...bermadah helah la plak..pape pn Faizal Tahir tetap di hati..siap wat magic lagi malam tuh...tiba2 je dia bertukar jadi shila(anak ND LALA)..ada klas gitu..hihi....kesian tengok FT pada malam AJL 24 hari tuh..dia menyanyi sambil bertongkat......

Senarai2 pemenang AJL Ke-24

~Juara-Pergi – Aizat (komposer/penulis lirik: Pete Teo)

~Naib Juara-
Dan Sebenarnya – Yuna (komposer/penulis lirik: Yuna, Paan, Efry, Adil)

~Tempat ke3-
Bencinta – Faizal Tahir (komposer: Audi Mok, penulis lirik: Faizal Tahir)

~Vokal Terbaik -
Aku Rindu Sayang Kamu – Black (komposer/penulis lirik: Yuzai)

~Persembahan Terbaik- Kau Aku – Aizat (komposer/penulis lirik: Aizat)
.
.
.

Lirik Lagu Pergi - Aizat (Juara AJL Ke-24)

Sayu terpisah
hikayat indah kini hanya tinggal sejarah
berhembus angin rindu
begitu nyamannya terhidu wangian kasihmu
hujan lebat mencurah kini
bagaikan tiada henti
kaulah laguku kau irama terindah
tak lagi kudengari
kau pergi.. pergi..

sepi tanpa kata
terdiam dan kaku tak daya kau kulupa
apa pun kata mereka
biarkan kenangan berbunga di ranting usia.....


**sedih tol dgr lagu nie....


2 Loves:

bunga ;D said...

puat hati aizat menang..=D

Shikin Zain said...

xpuas hati sbb Faizal Tahir xmenang..=D

Related Posts with Thumbnails