Wednesday, January 20, 2010

Lesung Pipit a.k.a Dimple


Sape ade Lesung pipit?sila angkat tangan....hehehe..
aku dengar kalau ade tu.. otot dia cacat...................... betul ke???

Aku ada jugak... ada kat dua2 belah pipi...........
aku just bagitau jek..bukan nk promote diri ok...hihi..
kiranya, otot aku double cacat la erk......................hmmm..

Betul ke otot di muka cacat yang menyebabkan lesung pipit terhasil? soalan yang masih tiada jawapan...kalau betul, maknanya aku cacat la erk....kesiannya kat aku.....cacat pun cacat la, yang penting aku happy..........................kekekeke..............

14 Loves:

Mr Kamikaze said...

cantik ler org ada lesung pipit nie..

Nadya ©™ said...

Yups..lesung pipit tu memang 1 kecacatan..
Tapi kalau kecacatan yang cantik,tak apa kan..
Menambah manis wajah =]

Shikin Zain said...

thanks untuk jawapan.....^_^

naiemz said...

kejadian allah cukup sempurna..bagi saya awk memang da comel...walaupun org kat lesung pipit tu cacat otot , tapi disebaliknya allah memberikan kecomelan kepada sesiapa yang ada lesung pipit...waaaaaaaaaaa!!!! nape aku takde lesung pipit..jeles

eQuRlz said...

Yeah~ kita sama-sama cacat..OKU..hehehe

eyes143.. said...

mmg chanteq org yg ad lesung pipit neh..

Shikin Zain said...

naiemz: thanks ya coz puji...ngeh3..

equrlz: yeah..~ gimme five...hihi

eyes143: chantek ye..setuju2..hehe..

she jirah said...
This comment has been removed by the author.
she jirah said...

hi, sedang blogwalking tetiba jumpa awk punya belog.
saya tertarik dengan entri awk yg ni.
sbb saya pun ada dimple.
tapi saya ada 1 je dimple dkat pipi belah kanan.
mcm x caye je yg saya cacat otot.
hee~

pN.rOs said...

according to science.. yup
mmg lesung pipit tu satu kecacatan
tapi kecatatan yang mengindahkan
i pon ada 2 belah lagi
my anak pon ada ....

Anonymous said...

saya ada jg d kdua dua blah pipi,,alhamdulillah..rase cam besa ja,,,tapi cantik kah ad lesung ni..??ape yang manisnye ye?

Anonymous said...

Saya pon ada lesung pipit . Dua dua belah jugak . Kawan ckp 'pipi kau cacat' . Tapi mmg manis kalau ada lesung pipit terutamanya kalau tgh brckp dah tekeluar lesung pipit .

A.S.I.A.H said...

saya ade! dua2 jgk!!..heee..

Wani said...

Saya xde lesung pipit.tapi my husband ade dua

Related Posts with Thumbnails